Cum returnez?

Politică de retur

Pentru ca ne pasa de clientii nostri, va oferim si metoda de retur / schimb produse fara a avea cont creat.

Folositi doar numarul comenzii si telefon sau mail! Avem unul din cele mai simple si rapide formulare de retur / schimb produse. Clientii sunt foarte multumiti de rapiditatea cu care procesam aceste cereri!

Pagina Retur / Schimb Produse

Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client , motiv pentru care sunt  exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale .

Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 7 de zile de la data primiri comenzii. Acest termen se aplică și metodei de sublimare pe bumbac cu condiția ca acestea să nu fie folosite (niciuna) mai mult de 10%. (10 coli sau 15 grame pudră).

Metode de returnare a produselor:

Prima dată se completează formularul găsit în contul dumneavoastră, unde puteți specifica ce probleme aveți și chiar atașa o fotografie drept dovadă – Click aici

  1. prin Curier rapid – colet fără ramburs 

Adresă: Vâlcea, Râmnicu Vâlcea, strada Mihai Eminescu nr.24, bloc b13, scara E. Program de Luni până Vineri între orele 09:00-16:00, persoana de contact: Mosteanu Ramona-Elena, 0771 621 434.

Metodă de restituire a banilor:

  • transfer bancar în termen de 5 zile de la primirea coletului de retur – valabil pentru ramburs și transfer bancar.
  • pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 5 de zile de la acceptarea returului.

Se va restitui doar suma produselor. 

În cazul schimbării produselor, trebuie să completați formularul din cont sau din linkul de mai sus. Vă vom contacta noi în caz de avem nevoie de clarificări!

Nu există taxe de retur sau înlocuire.*

*Dacă produsele cu care doriți să le înlocuiți sunt mai scumpe, veți achita diferența.

Produsele personalizate nu se pot returna, acestea fiind facute conform cerintelor clientului si drept urmare nu mai pot fi revandute.

Pentru produsele aflate în PROMOȚIE (achiziționate deci la un preț redus față de prețul normal), schimbul cu o altă mărime decât cea achiziționată poate atrage costuri suplimentare însumând diferență dintre prețul întreg al produsului și prețul achitat de client în cazul în care mărimea dorită pentru schimb nu se află și ea în PROMOȚIE.

Desigur, produsele aflate in categoria “lichidare stoc” nu pot fi returnate! Scopul vanzarii la un pret foarte mic fata de cel original este de a elibera depozitul si de a castiga spatiu suplimentar de stocare.

ATENȚIE! Returnarea sau schimbarea produselor trebuie făcută în termen de maxim 7 zile din momentul primirii comenzii plasate pe site-ul nostru. Produsele trebuie să fie în ambalajul original, să aibă toate etichetele, să nu fie spălate și să nu fie deteriorate în niciun fel. Nu există niciun cost adițional pentru retur.