Livrare gratuită oriunde peste 1000 lei.

Whatsapp Sign in / Register

Metode de plată

 

Transfer bancar sau Ordin de plata

Dacă ai optat pentru transferul fondurilor direct în cont, trebuie să știi că ai produsele rezervate pentru puțin timp.

Cum efectuați plata prin Ordin de Plată (OP)? După plasarea comenzii cu bifa pe ”TRANSFER BANCAR” vei primi pe pagina de confirmare comandă PROFORMA, unde am pus la dispoziție conturile bancare. Proforma se mai găsește și pe mail dar și în contul dumneavoastră la secțiunea COMENZI. Vă rugăm să treceți la datele de transfer numele societății, CUI-ul (unde există câmp) și la detalii să specificați seria și numărul facturii. Imediat după efectuarea plății, pentru a urgenta procesul de procesare, atașați dovada plății chiar pe acea pagina sau ne puteți trimite dovada transferului pe mail (contact@tricouriengross.ro), dar și pe whatsapp (0772 249 802).


Plata cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Stripe. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că Stripe NU stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Tricouriengross.


Plata ramburs

Se poate efectua plata ramburs doar pentru comenzile care au valoarea sub 2000 lei și pentru cele care nu conțin produse în lichidare stoc sau din stoc furnizor. Termenul nostru standard de livrare pentru plata ramburs este de aproximativ 4 zile lucrătoare. Comenzile achitate la livrare au o mică taxă în plus și o zi întârziere. Acestea nu pot pleca direct de pe banda de sortare a depozitului și este necesară manipulare suplimentară. 

 



Comenzile vor avea o singură factură pe datele specificate de dumneavoatră, însă pot avea mai multe AWB-uri și mai multe livrări. Acestea sunt suportate de către noi, dumneavoastră achitați transportul o singură dată.
Vă rugăm să verificați datele de facturare și livrare cu atenție. 

Vă stăm la dispoziție cu orice informație necesară pentru clarificarea oricărei situații. Ne puteți contacta telefonic, whatsapp sau pe mail.

ACASĂ Magazin Cont