Modalitati de livrare

Livrare prin curier rapid

DPD, GLS, Fan Courier, Sameday

Livrarea se va efectua folosind unul din curierii Fan Courier, Cargus, DPD sau GLS. Curierul iti aduce coletul la usa in cel mai scurt timp, respectand termenii standard de livrare prezentati mai jos.

Care sunt costurile de transport?

Pretul transportului este fix – 25 lei pentru orice comandă, oriunde în România. Totuși, deoarece majoritatea comenzilor depășesc 1000 lei, am decis să oferim transport gratuit peste acest prag. Nu uita să citești și ce reduceri mai poți folosi în procesul de finalizare comandă: Click aici – Informații Cupoane &
Reduceri
.

Clientii obtin transport gratuit dupa un an de vechime alaturi de reduceri considerabile, daca au trecut de pragul de 10.000 lei.

Cat dureaza pana imi ajung produsele?

Exista 2 optiuni de livrare:

Termenul standard de livrare este 3-5 zile pentru produsele textile si 1 zi pentru solutiile de printare. (sublimare pe bumbac, etc.)
* – termenele de livrare sunt orientative, Tricouriengross.ro depunand toate eforturile necesare pentru respectarea lor, fara a le putea asuma in totalitate
aceste termene depind de respectarea de catre Curierii rapizi a termenelor de livrare asumate contractual, in functie de localitatea de destinatie (~3-5 zile), de perioada de livrare (de regula, in timpul diverselor sarbatori din an este posibil ca livrarile sa se faca cu intarziere), sau de alti factori neprevazuti. Oricum, orice modificare a termenelor de livrare va fi comunicata din timp pe site.
** – Sambata, duminica si sarbatorile legale sunt zile nelucratoare.

Vei fi vizitat de agentul de curierat care, daca nu te gaseste la adresa stabilita, te va suna si veti stabili impreuna o alta data de livrare convenabila. Mai mult, in baza notei de transport (awb) se pot obtine informatii despre livrare atat pe site-ul curieratului cat si pe site-ul nostru din contul de utilizator sau si fara cont de aici -> Urmareste comanda fara cont

In cazul ridicarii coletului de la sediul nostru, vei fi instiintat prin mail momentul in care comanda ta este pregatita de ridicare. (Optiune suspendata momentan)

FOARTE IMPORTANT! LA PRIMIREA COLETULUI VERIFICATI CU ATENTIE INTEGRITATEA LUI, IAR DACA OBSERVI ORICE NEREGULA (DETERIORARE, TAIETURA, RUPTURA, DEZLIPIRE A ELEMENTELOR ADEZIVE, ETC.) REFUZA COLETUL SI CERE CURIERULUI SA INTOCMEASCA SI SA SEMNEZE UN PROCES VERBAL DE CONSTATARE A RESPECTIVEI NEREGULI (CURIERUL ESTE OBLIGAT, LA SOLICITAREA TA, SA INTOCMEASCA PROCESUL VERBAL). ULTERIOR, IN LIPSA ACESTUI PROCES VERBAL, ORICE RECLAMATIE CATRE CURIER ESTE NEACCEPTATA, IAR NOI NU NE VOM PUTEA ASUMA RESPONSABILITATEA SI SUPORTA EVENTUALELE CONSECINTE.

Ce sa fac daca comanda mea intarzie mai mult decat ar trebui?

Contacteaza-ne si iti vom oferi informatiile necesare.

contact@tricouriengross.ro sau formularul de contact